ενα γραμμα προς τους << υπευθυνους>> απο μια δασκαλα ειδικης αγωγης
Αγαπητό Ελληνικό κράτος,
Δεν θέλησα να πολιτευτώ γιατί δεν είναι καλή στα λόγια, αλλά στις πράξεις.. Όνειρό μου ήταν να γίνω Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής. Και ναι! Τα κατάφερα! Διάβασα στο σχολείο, έδωσα εξετάσεις και πέρασα στην πολυπόθητη σχολή του Πανεπιστημίου Μακεδονίας (Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής). Πέρασαν 4 χρόνια και πήρα το πτυχίο μου. Όλοι μου μιλούσαν για άμεση επαγγελματική αποκατάσταση και διορισμό. Και, όντως, με το που τελείωσα έπιασα δουλειά 700 χιλιόμετρα από τον τόπο μου. Δεν με πείραξε καθόλου η απόσταση. Με τον καιρό συνήθισα.
Πέρασε μια σχολική χρονιά σαν νεράκι. Ήρθε το καλοκαίρι και μαζί του η αναμονή και η αγωνία. Πότε με το καλό θα βγει η προκήρυξη; Μετά από καθυστέρηση αρκετών ημερών βγήκε. Ακολούθησε η αναμονή για τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών. Βγήκε μετά από 1 μήνα και κάτι. Μετά έφτασε η πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών ειδικής αγωγής. Τζίφος! Έμεινα εκτός και χωρίς ύπνο…
Πέρασε περίπου ένας μήνας, ήρθε η νέα κυβέρνηση και η αναμονή για την Β πλέον φάση καλά κρατεί. Οι αδικίες και οι παρανομίες όσον αφορά στις τοποθετήσεις συνεχίζονται.
Τα κενά πάρα πολλά. Οι ανάγκες μεγάλες. Κάποια ειδικά σχολεία δεν λειτουργούν, όπως και τμήματα ένταξης και κάποια υπολειτουργούν λόγω έλλειψης προσωπικού ή λόγω τοποθέτησης ανειδίκευτου προσωπικού.
Και σε αυτό το σημείο, αγαπητό μου ελληνικό κράτος, έρχονται οι απορίες μου:
1. Γιατί πρέπει να δουλεύω μόνο σαν αναπληρώτρια με σύμβαση αορίστου χρόνου;
2. Ως πότε θα παραμένω εσωτερική μετανάστης στην ίδια μου τη χώρα πηγαίνοντας από την μία άκρη της Ελλάδος στην άλλη;
3. Πότε επιτέλους θα καταφέρω να έχω σταθερότητα στη ζωή μου και να κάνω άφοβα τον οικογενειακό προγραμματισμό μου;
4. Πώς μπορείς και δίνεις χιλιάδες πιστώσεις για δασκάλους γενικής παιδείας, οι οποίοι τοποθετούνται είτε σε γραφεία πρωτοβάθμιας είτε σε ΣΜΕΑΕ, και δυσκολεύεσαι να δώσεις περίπου 175 για ΠΕ71 και περίπου 100 για ΠΕ61;
5. Πότε θα μάθεις τι σημαίνει ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ και δεν θα κάνεις προσλήψεις με βάση το ποιος έχει «βύσμα» ή «Μπάρμπα» ή «δόντι» ή «μέσον»;
6. Πότε θα διεξάγεις διαγωνισμό ΑΣΕΠ για τη δική μας ειδικότητα;
7. Γιατί, αγαπητό μου κράτος, όποτε σε συμφέρει είμαστε εκπαιδευτικοί και όποτε δεν σε συμφέρει δεν είμαστε;
8. Γιατί εγκρίνεις σεμινάρια Ειδικής Αγωγής των 2000 και 3000 ευρώ, και όχι μόνο τα εγκρίνεις αλλά τα έχεις σε πλεονεκτικότερη θέση με αποτέλεσμα να περιθωριοποιείς τα δικά μας δημόσια πτυχία; Δηλαδή, πρέπει να τα «στάξω» για να ανέβω στον πίνακα αναπληρωτών;
9. Γιατί δεν τηρείς τους νόμους που εσύ ψηφίζεις;
10. ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΜΕ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ;
Όταν με το καλό αποφασίσεις να μου δώσεις ειλικρινείς απαντήσεις, εδώ θα είμαι και θα είμαι όλη αυτιά.
Πρέπει να σε αφήσω τώρα γιατί ψάχνω για δουλειά. Δεν μπορώ, βλέπεις, να ζητώ «επίδομα ανεργίας» από τους γονείς μου… φτάνουν αυτά που μου έχουν προσφέρει μέχρι τώρα για φροντιστήρια και σπουδές. Έχω, βλέπεις, κάτι που προς μεγάλη μου λύπη διαπιστώνω, δεν έχεις εσύ: ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ.
Αδιόριστη Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής
1 σχόλιο:
Επειδή αγαπητή αδιόριστη εκπαιδευτικός κανείς δεν θα βρεθεί να σου δώσει απαντήσεις, θα μου επιτρέψεις να σου απαντήσω εγώ στα δικαιολογημένα και καυτά ερωτήματα σου
1.Για να μένεις πάντα ανασφαλής και εξαρτώμενη, από ένα σύστημα που δεν σε σέβεται
2.Ωσότου, οι διαχειριστές της εξουσία μάθουν να την διαχειρίζονται σωστά.
3.Αυτό δεν αφορά το κράτος.
4.Αυτό δεν είναι κάτι που σε αφορά εσένα!!
5.Αξιοκρατία υπάρχει, απλά το μέτρο αξιολόγησης έχει αλλάξει.
6.Το συντομότερο δυνατόν
7.Διότι εγώ είμαι το κράτος και εγώ ορίζω το τι, το πώς, και το διότι.
8.Εγώ στην θέση σου θα ντρεπόμουν για την αυθάδεια σου.
9.Οι νόμοι είναι για να ψηφίζονται και όχι για να τηρούνται.
10. Όταν τελειώσει το έργο της μελέτης των ελλείψεων και των αναγκών σε πανελλαδικό επίπεδο.
Δημοσίευση σχολίου