Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2010

ενας χρόνος "πατερας "

χρονιάρικο το blog μας ηδη άρχισε να κανει και βήματα ......
ένα χρόνο πρίν ξεκινάγαμε έτσι΄΄΄΄΄΄΄΄

Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009

εχθες στα καλα καθουμενα ενω ετρωγα η Ελενη( γυναικα μου) και οι κορες μου θελοντας να μου κανουν εκπληξη μου εφεραν μια τουρτα γενεθλειων και τα γνωστα να ζησεις πατερα .... μονο στο σημειο που λεει ...<< να γινεις μεγαλος με ασπρα μαλλια>> εκεινες ειπαν <<να γινεις μεγαλος και να εχεις μαλλια>>
καλα που ειχα τελειωσει το φαγητο και δεν μου εκατσε.
αλλα να το δουμε απο την καλη μερια , αμα σου λενε να τα κατοστησης , λες μεσα σου πενηντα ειμαι μου μενουν αλλα πενηντα εχουμε ακομα ......και προχωραμε. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ

συνεχίζουμε να βγάζουμε το "αχτι μας " και βλέπουμε ....
ευχαριστώ όσους στάθηκαν εστω και ένα λεπτό και μας διάβασαν ..........

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΟΣΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΣΑΒΟΥ