Σάββατο 17 Ιουλίου 2010



χάος στα δημόσια σχολεία από την νέα σχολική χρονιά



Χάος αναμένεται να επικρατήσει στα δημόσια σχολεία την ερχόμενη σχολική χρονιά, αφού θα υπάρξει αθρόα φυγή εκπαιδευτικών λόγω του συνταξιοδοτικού και λόγω των σοβαρότατων περικοπών που αποφάσισε η κυβέρνηση (σύμφωνα με το Πρόγραμμα Σταθερότητας) στις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών δασκάλων και καθηγητών. Φέτος, το υπουργείο Παιδείας έχει να κερδίσει ένα μεγάλο στοίχημα. Αυτό της ομαλής λειτουργίας των σχολείων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί, όμως, από την πλευρά τους εκτιμούν ότι τον Σεπτέμβριο, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, τα προβλήματα στα σχολεία θα είναι τεράστια και θα οφείλονται στα μεγάλα κενά που θα υπάρξουν σε εκπαιδευτικό προσωπικό.
Περικοπές σε διορισμούς

Από την άλλη, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου έχει ξεκινήσει ήδη έναν μεγάλο αγώνα δρόμο προκειμένου να «εξοικονομήσει» προσωπικό χωρίς να κάνει νέες προσλήψεις. Στο μεταξύ, όμως, οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνουν οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, μέχρι αυτήν τη στιγμή έχουν κατατεθεί περίπου 12.000 αιτήσεις συνταξιοδότησης εκπαιδευτικών και μέχρι τις 10 Αυγούστου, που λήγει η προθεσμία, μπορεί να αυξηθούν σημαντικά.
Επίσης, φέτος υπολογίζεται ότι θα μειωθούν περίπου κατά 50% οι μόνιμοι διορισμοί και κατά περίπου 70%-80% οι προσλήψεις αναπληρωτών, δηλαδή συνολικά θα υπάρχουν «διαθέσιμοι» περίπου 10.000 λιγότεροι δάσκαλοι και καθηγητές από πέρυσι. Οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι οι φετινοί διορισμοί δεν θα μπορέσουν να καλύψουν ούτε το 50% των κενών θέσεων και δηλώνουν ότι τα σχολεία θα αντιμετωπίσουν μια «μαύρη» χρονιά, με πολλά και σοβαρά προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπως η απώλεια χιλιάδων διδακτικών ωρών για τους μαθητές.
Σύμφωνα μάλιστα με τους δασκάλους, αμφίβολο είναι αν θα λειτουργήσουν τον Σεπτέμβριο και τα 800 Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (τα οποία, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του υπουργείου, θα έχουν διευρυμένο ωράριο -μέχρι τις 2 το μεσημέρι- και ενιαίο, εμπλουτισμένο πρόγραμμα), αφού δεν θα υπάρχουν δάσκαλοι ούτε και για τα κανονικά δημοτικά σχολεία.

Ιδιαίτερα γι’ αυτά τα σχολεία το υπουργείο Παιδείας έχει φιλόδοξο πρόγραμμα (για το οποίο χρειάζεται χρήμα και προσωπικό), όπως ενίσχυση του γλωσσικού μαθήματος με προγράμματα φιλαναγνωσίας, ενίσχυση των μαθηματικών, ενίσχυση και βελτίωση της παρεχόμενης ξενόγλωσσης εκπαίδευσης, παιδαγωγική αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων των νέων τεχνολογιών και εισαγωγή του μαθήματος των Η/Υ στο υποχρεωτικό ωράριο σε όλες τις τάξεις κ.ά.
Κατά τα λοιπά, θα έχουμε συνχωνεύσεις τμημάτων 27-30 μαθητές ανά τάξη με τα ανάλογα για την ποιότητα του μαθήματος αποτελέσματα

Τρίτη 6 Ιουλίου 2010

Της
Αγγέλικας Σαπουνά

Με επιστολή της, της 21-04-2010, απευθυνόμενη προς την υπουργό Παιδείας κα Διαμαντοπούλου, τους υφυπουργούς κα Χριστοφιλοπούλου και κ. Πανάρετο, τον Περιφερειακό Δ/ντή κ. Ι. Κουμέντο και κοινοποίηση προς τον Πρόεδρο της Αντιπολίτευσης κ. Α. Σαμαρά, η Διευθύντρια Β’θμιας Εκπ/σης Γ’ Αθήνας κα Λ. Μιχαηλίδου ζητάει, ούτε λίγο ούτε πολύ … την κατάργηση όλων των «διαφοροποιημένων», δημόσιων σχολείων της περιοχής της (ή και της χώρας, όπως προκύπτει από το σκεπτικό της επιστολής) για λόγους εξοικονόμησης πόρων!
Όπως διαβάζουμε στην επιστολή (οι υπογραμμίσεις από την συντάκτρια της επιστολής): «…τα έξοδα αυτά είναι δυνατόν να περιοριστούν σημαντικά, εάν κάθε Δήμος φροντίσει να έχει το δικό του σχολείο. … Επίσης, … να υπάρχει ένας βασικός κορμός μαθημάτων με πολλά μαθήματα για όλους τους μαθητές, ακόμη και γι’ αυτούς με ειδικές ανάγκες … και με την κατάργηση όλων των άλλων διαφοροποιημένων σχολείων που πραγματικά αφαιμάζουν το δημόσιο ταμείο χωρίς να δίνουν και ίσες ευκαιρίες στα παιδιά μας (μιλώ για τα Μουσικά, Καλλιτεχνικά, ΤΑΔ, Πειραματικά, Τμήματα Ένταξης) … θα εκλείψουν θεσμοί και υποθεσμοί, που εξανεμίζουν το διδακτικό προσωπικό και που πολλές φορές δεν μπορούν να τους στηρίξουν (ΚΕΣΥΠ, ΓΡΑΣΕΠ, ΓΡΑΣΥ, ΕΚΦΕ, ΣΣΝ, Αγωγή Υγείας, Σχολικές Δραστηριότητες, Βιβλιοθήκες».
Στη συνέχεια, η κα Μιχαηλίδου παραθέτει κατάλογο δαπανών των σχετικών σχολείων της περιοχής της, που είναι το Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Ιλίου, το Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο-ΤΕΕ Ιλίου, το Ειδικό Κέντρο Ειδικής Εκπαίδευσης Αιγάλεω και το αντίστοιχο Κέντρο Εκπαίδευσης Τυφλών-Πολυαναπήρων Αιγάλεω. Τα έξοδα αυτά, που τα κοστολογεί σε 151.000 ευρώ μηνιαίως, αφορούν στη μεταφορά των μαθητών με πούλμαν, δεδομένου ότι τα σχολεία αυτά δέχονται μαθητές από όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής, αλλά και επειδή οι μαθητές με αναπηρίες και ειδικές ανάγκες δεν μπορούν να μετακινηθούν με τα συμβατικά μέσα μεταφοράς.
Η επιστολή αυτή δεν κοινοποιήθηκε στους άμεσα ενδιαφερόμενους, δηλ. τις σχολικές κοινότητες των θιγομένων σχολείων, γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς, ούτε και στην ΕΛΜΕ της περιοχής. Όλοι αυτοί ενημερώθηκαν στις αρχές Ιουνίου, καταρχήν από τον αιρετό της Ειδικής Αγωγής κ. Φ. Ανδρεόπουλο, ο οποίος έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου μόλις αντελήφθη την εξωφρενική πρωτοβουλία της προϊσταμένης της δημόσιας εκπαίδευσης της Γ’ Αθήνας.
Είχε, όμως, ήδη προλάβει ν’ αντιδράσει … η αξιωματική αντιπολίτευση ή τουλάχιστον η βουλευτής της Ν.Δ. Ελίζα Βόζεμπεργκ, η οποία, σε ερώτησή της με ημ. 1 Ιουνίου 2010, υποστηρίζει το αίτημα της κας Μιχαηλίδου, «επειδή η εθνική μας οικονομία βρίσκεται σε δεινή οικονομική κατάσταση και η περικοπή δαπανών, όπου είναι εφικτή, είναι εξαιρετικά σημαντική».

«Όταν κλείνει ένα σχολείο
ανοίγει μια φυλακή»

Τι λένε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για όλ’ αυτά;
Σε συνάντησή τους, στις 25 Ιουνίου, με την κα Μιχαηλίδου, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Γ’ Αθήνας και αντιπροσωπεία των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, των μαθητών και των καθηγητών των ειδικών σχολείων και του Μουσικού Γυμνασίου, διαμαρτυρήθηκαν έντονα και ζήτησαν από την Δ/ντρια τουλάχιστον να τροποποιήσει την πρότασή της, εφόσον όπως η ίδια ισχυρίζεται, δεν αποβλέπει στην εξάλειψη των σχολείων αυτών αλλά σε «ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα», επισημαίνοντας ότι η μεταφορά των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών στους δήμους, με την υπάρχουσα (ανύπαρκτη) εκπαιδευτική δομή και οικονομική κατάσταση, μόνον στην εξαφάνιση αυτής της εκπαίδευσης μπορεί να οδηγήσει. Η κα Μιχαηλίδου αρνήθηκε, λέγοντας ότι καταθέτει το όραμά της για μια άλλη εκπαίδευση και δεν την αφορούν οι πρακτικές συνέπειες. Αρνήθηκε επίσης να παρευρεθεί στο Σχολικό Συμβούλιο του Μουσικού Γ/σιου και να συζητήσει με γονείς και καθηγητές.
Από πλευράς γονέων, έχει ήδη κινητοποιηθεί η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών Σχολείων, που ζητά μεταξύ άλλων την παραίτηση της κας Μιχαηλίδου από τη θέση της Δ/ντριας Β’θμιας Εκπ/σης και την ξεκάθαρη στάση του Υπ. Παιδείας πάνω στην πρωτοβουλία της.
Παράλληλα, με ομόφωνο ψήφισμά του της 28/6/2010, το Σχολικό Συμβούλιο του Μουσικού Γ/σιου Ιλίου, λέει μεταξύ άλλων τα εξής:
Επειδή … (τα σχολεία αυτά), όχι μόνον δεν καταστρατηγούν την αρχή των ίσων ευκαιριών, αλλά προσφέρουν τη μοναδική, στο πλαίσιο του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας μας, δυνατότητα στα παιδιά όλων των κοινωνικών στρωμάτων, να εκπαιδευτούν δωρεάν και με αποδεδειγμένα υψηλής ποιότητας παροχή εκπ. υπηρεσιών…
Επειδή η λειτουργία των Ειδικών σχολείων είναι αναγκαία για λόγους επιβίωσης για τα παιδιά με αναπηρίες και ειδικές ανάγκες και η πρόταση για την κατάργησή τους έχει χαρακτήρα κοινωνικά ανήθικο και απάνθρωπο
Επειδή η κατάργηση δημόσιων σχολείων και … εκατοντάδων θέσεων εργασίας εκπαιδευτικών επιδεινώνει την ήδη καταρρακωμένη εικόνα της δημόσιας Παιδείας στη χώρα μας, αλλά και τη ραγδαία αυξανόμενη ανεργία του κλάδου…
Επειδή όταν κλείνει ένα σχολείο ανοίγει μια φυλακή
Ζητούμε:
•Από το ΥΠΔΒΜ να απαντήσει άμεσα εάν συμμερίζεται τις απόψεις της κας Μιχαηλίδου και εάν όχι να την απαλλάξει από τα καθήκοντά της στη συγκεκριμένη θέση ευθύνης
•Από τους αιρετούς του κλάδου να εκφράσουν αρνητική κρίση για την κα Μιχαηλίδου, σε όλες τις επόμενες κρίσης, με την αιτιολογία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας της
•Καλούμε το Σεπτέμβριο όλη την εκπαιδευτική κοινότητα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία της Δ/νσης Β’θμιας Γ’ Αθήνας
•Ζητούμε την συνυπογραφή του ψηφίσματός μας από την εκπαιδευτική κοινότητα όλων των θιγομένων σχολείων πανελληνίως.
Η σχολική κοινότητα προειδοποιεί οποιονδήποτε επιβουλεύεται τη δωρεάν και δημόσια παιδεία της χώρας μας, τη μόρφωση των παιδιών και την εργασία των εκπαιδευτικών λειτουργών, ότι θα βρεθεί αντιμέτωπος με τη δίκαιη αγανάκτηση και την αποφασιστική αντίδραση όλων μας, μαθητών, γονέων, εκπαιδευτικών».


1 Επίσημος θεσμός για όλα τα δημόσια σχολεία, όπου συμμετέχουν η δ/νση του σχολείου, οι καθηγητές, ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων, το 15μελές των μαθητών, ο/η σχολικός σύμβουλος που έχει το σχολείο στην ευθύνη του και εκπρόσωπος του δήμου, όπου ανήκει το σχολείο. Στο συγκεκριμένο σχολικό συμβούλιο υπήρχε απαρτία όλων των φορέων.

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ

Από τις υπόλοιπες πολιτικές δυνάμεις, στη βουλή, οι μόνοι που αντέδρασαν ήταν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Λ. Αμμανατίδου, Η. Διώτη και Τ. Κουράκης, που με ερώτησή τους στη βουλή την περασμένη εβδομάδα, επισημαίνουν ότι «η κατάργηση των ειδικών σχολείων σηματοδοτεί την υλοποίηση των οδηγιών του ΔΝΤ για συρρίκνωση των κοινωνικών δαπανών, οδηγεί στον αποκλεισμό χιλιάδων μαθητών των φτωχότερων οικογενειών από την ειδική εκπαίδευση, την καλλιτεχνική-μουσική και αθλητική παιδεία, παραδίδει σημαντικό μέρος του εκπαιδευτικού μας συστήματος στην ιδιωτική πρωτοβουλία, στο κυνήγι των χορηγών και την εμπορευματοποίηση, πρακτικά σημαίνει την απεμπόληση της υποχρέωσης της πολιτείας για στήριξη της δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης».

Ποια είναι τα σχολεία αυτά;

Τα Μουσικά Σχολεία, γυμνάσια και λύκεια, με ιδρυτική πράξη του 1988, είναι σήμερα 35 σε όλη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 4 στο λεκανοπέδιο της Αττικής. Τα Αθλητικά (ΤΑΔ) και Καλλιτεχνικά, γυμνάσια και λύκεια, ιδρύθηκαν το 2000 και 2003 αντιστοίχως και σήμερα υπάρχουν περίπου 20 πανελληνίως, περισσότερα τα αθλητικά. Τα σχολεία αυτά ακολουθούν το πλήρες πρόγραμμα των υπολοίπων δημοσίων σχολείων της χώρας, με επιπλέον ωράριο για τη διδασκαλία των ειδικών μαθημάτων, που γίνεται σε πολύ υψηλό επίπεδο. Η πρόσβαση είναι ελεύθερη για όλα τα παιδιά, υπό την προϋπόθεση αποδεδειγμένης κλίσης προς το αντικείμενο, δηλαδή μιας μορφής εξετάσεων. Ωστόσο, οι εξετάσεις αυτές δεν απαιτούν υποχρεωτικά προηγούμενη φοίτηση σε ωδεία, συλλόγους, εργαστήρια κ.λ.π., αφού αυτό που διαγιγνώσκεται κυρίως είναι οι δεξιότητες του παιδιού (π.χ. η μουσικότητα, στην περίπτωση των μουσικών). Ο αριθμός των παιδιών που εγγράφονται κάθε φορά, εξαρτάται... προφανώς από την προσφορά εκπαίδευσης, με άλλα λόγια, την υλικοτεχνική υποδομή και τα λεφτά για προσωπικό και συνολική λειτουργία του σχολείου. Υπάρχει σίτιση (κέτερινγκ) το μεσημέρι, λόγω αυξημένου ωραρίου, και πούλμαν για τη μεταφορά, εξαιτίας του γεγονότος ότι σχολεία αυτά εξυπηρετούν μαθητές απ’ όλο το νομό, όπου εδράζονται. Τα έξοδα αυτά καλύπτει δημόσιος φορέας (οι νομαρχίες).
Τα Ειδικά Σχολεία, α’ θμιας εκπαίδευσης για παιδιά με νοητική υστέρηση (αρκετά σε πανελλαδική κλίμακα) και β’θμιας για κωφούς και κινητικά ανάπηρους (4 συνολικά στην Αττική και ένα στη Θεσσαλονίκη) και για παιδιά με νοητική υστέρηση (άλλα 2 στην Αττική), ιδρύθηκαν με νόμο του 2000 και λειτουργούν από το 2002. Τα σχολεία αυτά, μακράν του να καταργηθούν, είναι απολύτως αναγκαία για τις κατηγορίες παιδιών στα οποία απευθύνονται και έχουν ανάγκη ενίσχυσης με εξειδικευμένο προσωπικό, πολλαπλάσιο του υπάρχοντος. Εντούτοις, και στη σημερινή τους μορφή, είναι σχολεία που, πλαισιωμένα από εκπαιδευτικούς με υψηλό αίσθημα ευθύνης, έχουν αγκαλιαστεί θερμά από γονείς και μαθητές, οι οποίοι, όπως χαρακτηριστικά μας είπε η Έφη Γερανίου, κοινωνική λειτουργός, από το Ειδικό Λύκειο Ιλίου, «κλαίνε όταν τελειώνει το σχολείο και δεν θέλουν να το αφήσουν». Μια ματιά στις δραστηριότητες και στο διάλογο που έχει αναπτυχθεί μέσα από την ιστοσελίδα του Ειδικού Γυμνασίου-Λυκείου Ιλίου, στο Facebook, αρκεί για να πείσει και τον πλέον κακόπιστο!

Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ...ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΕΙ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΦΡΟΥΡΟ ΕΠ.ΚΟΡΚΟΝΕΑ


«Η ηλικία μας περνά από διάφορα στάδια. Τα κυριότερα είναι η παιδική ηλικία, η εφηβεία, η ενηλικίωση και μετά πάνε η καριέρα, τα παιδιά κ.λπ. και στο τέλος γίνεσαι ηλικιωμένος.Τα παραπάνω στάδια δεν μπορεί να τα αποφύγει κανείς».

Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος που δολοφονήθηκε τον άγριο Δεκέμβρη Ο Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος που δολοφονήθηκε τον άγριο Δεκέμβρη Στάδια ζωής που «δεν μπορεί να τα αποφύγει κανείς», έγραφε στη σχολική έκθεση... Γιατί ήταν 15 στα 16 και η ζωή ήταν δεδομένη... απλωμένη μπροστά στα πόδια τα εφηβικά.
Αγόρι άγουρο, λίγες ημέρες πριν αφήσει την τελευταία του πνοή σ' έναν πεζόδρομο των Εξαρχείων. Λαβωμένος θανάσιμα από σφαίρα αστυνομικού.
Εκθεση λιτή, λόγια εφηβικά που μετουσιώνονται σε σκέψεις και καταγράφονται ως διαπιστώσεις που χαρακτηρίζονται από ωριμότητα συγκινητική. Οπως όταν γράφει για τον «ρατσισμό που εγώ είμαι κατά, αλλά υπάρχει ως δεδομένο στη χώρα μας», όπου «άλλες δουλειές είναι σεβαστές κι άλλες στο περιθώριο. Αλλιώς μιλάμε σε ένα γραφείο κι αλλιώς στις οικοδομές».

Είναι η τελευταία έκθεση του μαθητή της Α' Λυκείου, Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, με θέμα «Μιλάμε διαφορετικά ανάλογα με την ηλικία, το επάγγελμα και τις κοινωνικές περιστάσεις».
Σφίγγει καρδιές το απόσπασμα που αναφέρεται στα στάδια της ζωής, τα οποία «δεν μπορεί να αποφύγει κανείς»... Η καίρια διαπίστωσή του για τη διαδρομή του ανθρώπινου ζην (υπάρχειν) είναι μια αλήθεια που για τον ίδιο έμεινε ανεκπλήρωτη. Η μοίρα δεν επέδωσε στον Αλέξανδρο την επιβεβαίωση.
Την έκθεση αυτή, ένα αντίγραφο από σελίδα του τετραδίου των Θρησκευτικών, όπου ο έφηβος μαθητής διαχωρίζει την πραγματική πίστη από τη λατρεία υποστηρίζοντας ότι «η πίστη είναι το τι πιστεύεις και η λατρεία είναι φανατισμός», καθώς και το σακουλάκι με την καρδούλα που βρέθηκε στην τσέπη του, αφού εκείνο το βράδυ σκόπευε να τη χαρίσει στο κορίτσι του, αλλά τον πρόλαβε η σφαίρα του Επαμ. Κορκονέα, τα παρέδωσε την περασμένη εβδομάδα η μητέρα του στους δικαστές του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αμφισσας.

* «Αυτά για μένα είναι ιερά», είπε η τραγική μητέρα, καθώς τα ενεχείρισε με χέρι τρεμάμενο στην πρόεδρο του δικαστηρίου...
Ο λόγος του δικαστηρίου
* «Εγώ πιστεύω ότι κάθε στιγμή έχει και τον δικό της λόγο», ήταν ο επίλογος της έκθεσης του Αλέξανδρου...

Της ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΤΗ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΦΤΕΙ Η ΑΥΛΑΙΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ...

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΑΛΗΤΕΣ
Κόψανε τίς ελαθρύνσεις που είχαν οι ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ στα αστικά μέσα μεταφοράς


Ντρέπομαι για λογαριασμό σας .
Εσείς δεν έχετε τσίπα πάνω σας παν ηλίθιοι;
Βρε αγύρτες πόσοι είναι οι Ανάπηροι που τελικά μπορούν να μπουν στο λεωφορείο και να κάνουν χρήση αυτού του «ψιχίου» της δωρεάς μετακίνησης που τους παραχωρεί η πολιτεία;
Μέρος και σεις του « γαϊτανάκι « που με τον έναν ή άλλο τρόπο
λυμαίνεται τα ΑμεΑ. !
Αντί ως ένας δημόσιος φορέας να διευκολύνετε εντελώς δωρεάν τις μετακινήσεις τους , εσείς διεκδικείτε ,από ένα κράτος που αιμορραγεί
το ..κάτι τι σας.
Ψιλικατζήδες της δεκάρας ! Άντε να μου χαθείτε.!
Πηγαίνετε και σεις να πνιγείτε μαζί με τους άλλους όσους με τον έναν ή άλλο εγκληματικό τρόπο έβαλαν θηλιά στο λαιμό του λαού και σήμερα δεν μπορεί να πάρει ανάσα όχι μόνο από την οικονομική κρίση
αλλά και από την δυσοσμία
```````````````````````````````````````````````````````````
Κόβουν τις ελαφρύνσεις για άτομα με αναπηρία
Έπειτα από κοινή απόφαση της πανελλήνιας ομοσπονδίας αυτοκινητιστών υπεραστικών συγκοινωνιών και της πανελλαδικής ομοσπονδίας αστικών συγκοινωνιών, το δικαίωμα δωρεάν ή μειωμένου κατά 50% εισιτηρίου για τους επιβάτες των ΚΤΕΛ με αναπηρία, από σήμερα 1η Ιουλίου παύει να ισχύει.
Οι δύο ομοσπονδίες ισχυρίζονται ότι το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης δεν έχει εξοφλήσει τα οφειλόμενα του 2009 έως τις 30 Ιουνίου 2010.
Η εθνική συνομοσπονδία ΑμεΑ καλεί όλους τους πολίτες με αναπηρία «να επιδείξουν ανυπακοή εάν και όταν τους ζητηθεί από τα ΚΤΕΛ να καταβάλουν πλήρες αντίτιμο εισιτηρίου»
ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ

Την Πέμπτη 24/6 στις 6:30, πολίτες από όλη την Αττική θα συναντηθούν στη διασταύρωση των οδών Σίνα και Ακαδημίας για να επιδώσουν «ψήφισμα διαμαρτυρίας» σε βουλευτές του ΠΑΣΟΚ σχετικά με το νομοσχέδιο που διαλύει την κοινωνική ασφάλιση , καλώντας τους να το καταψηφίσουν. Το ίδιο και την Παρασκευή 25/6 στις 6:30 στη συμβολή των οδών Μητροπόλεως και Φιλελλήνων στην Πλατεία Συντάγματος. ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ, η λαϊκή πίεση μπορεί να φέρει αποτελέσματα.


Κυρίες και Κύριοι Βουλευτές,
Την ερχόμενη εβδομάδα ο Υπουργός Εργασίας καταθέτει το νομοσχέδιο που κατ΄ απαίτηση της τρόικας ισοπεδώνει την κοινωνική ασφάλιση, γυρνώντας την ελληνική κοινωνία στις αρχές του 20ού αιώνα. Η κυβέρνηση απειλεί όσους από εσάς σκέφτονται να μην το στηρίξουν.

Πρέπει να γνωρίζετε ότι πέρα από την απειλή της διαγραφής από τον κ. Παπανδρέου –που υλοποιεί το τελείως ανάποδο πρόγραμμα από αυτό που προεκλογικά εξήγγειλε– υπάρχει και η απειλή της διαγραφής από τον ελληνικό λαό.

Σας καλούμε έστω και τώρα να πείτε ΟΧΙ σε ένα νόμο που θα καταδικάσει την ελληνική κοινωνία στη βαρβαρότητα. Σας καλούμε να συμπεριφερθείτε ως βουλευτές του ελληνικού λαού και όχι ως εκ των υστέρων διεκπεραιωτές των εντολών του Δ.Ν.Τ. Άλλωστε τον Οκτώβρη του 2009 ψηφίσαμε για Βουλή και όχι για Συμβουλευτική.

Ο ελληνικός λαός θα θυμάται τις πράξεις ευθύνης απέναντι στην κοινωνία, θα θυμάται όμως και τις πράξεις που τον στέλνουν στον εργασιακό, ασφαλιστικό και οικονομικό μεσαίωνα.

Η ευθύνη είναι στον καθένα σας ξεχωριστά.

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΝΙΚΑΙΑΣ


ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ στις 8.00 μμ στην πλατεία ΚΡΗΝΗΣ


Στην συναυλία παίρνουν μέρος μαθητικά σχήματα απο τα Λύκεια της Νίκαιας

SONAR BAND – NOT SO FAST –

SOUND TRAP – C.O.N.F.L.E.C.T.

Σε ετοιμότητα και οι σύλλογοι γονέων καθώς όπως μας λέει η κ.Ελένη Παπαδοπούλου, πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Νίκαιας και μέλος της Ομοσπονδίας, ήδη έχουν γίνει ενημερώσεις των γονέων σε δημοτικά σχολεία κατά τη διάρκεια των γιορτών για τη λήξη της χρονιάς, και σε σύσκεψη που έγινε στα γραφεία της ένωσης ενώ προετοιμάζεται και η συναυλία διαμαρτυρίας με τα λύκεια της περιοχής.
Όπως χαρακτηριστικά μας είπε: «Τόσο οι γονείς όσο και οι μαθητές των μεγαλύτερων ηλικιών, μαζί με τους εκπαιδευτικούς πρέπει να πάρουν αυτόν τον αγώνα στα χέρια τους και να προετοιμαστούν για έναν αγωνιστικό Σεπτέμβρη»

Τρίτη 22 Ιουνίου 2010

Εξάρτημα



Κι αυτό που δεν τονίστηκε καθόλου, ίσως και το πιο απάνθρωπο, είναι ότι στην ρύθμιση Λοβέρδου για το ασφαλιστικό οι εργοδότες θα μπορούν για ένα χρόνο να εκμεταλλεύονται παιδάκια 15-18 χρονών - κάτω από το φερετζέ της λεγόμενης «μαθητείας» - και τα πληρώνουν με 500 ευρώ τον μήνα!!!.

Στο άρθρο 8, στο κατάπτυστο νομοσχέδιο για τις «ανάγκες της εφαρμογής του προγράμματος σταθερότητας της ελληνικής οικονομίας», σημειώνεται:

«Μεταξύ εργοδοτών και ατόμων που έχουν συμπληρώσει το 15ο έτος μέχρι και το 18ο έτος της ηλικίας τους, δύνανται να καταρτίζονται ειδικές συμβάσεις μαθητείας, μέχρι ενός (1) έτους, με σκοπό την απόκτηση δεξιοτήτων. Οι εν λόγω μαθητευόμενοι λαμβάνουν το εβδομήντα (70) τοις εκατό του κατώτατου ημερομισθίου ή μισθού της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας (ΕΓΣΣΕ)...».

Σκεφτείτε τώρα κοριτσάκια και αγοράκια 15 χρονών σε τι αφεντικά μπορεί να πέσουν και τι μπορεί να «διδαχθούν» απ’ αυτά!!! Διαβάστε περισσότερα...

http://tsak-giorgis.blogspot.com/

Τρίτη 15 Ιουνίου 2010



Πώς μπορεί να κάνει ένας Ανθρωπος με αναπηρία , που δεν του επιτρέπει να σταθεί ούτε 1" ακίνητος Μαγνητική τομογραφία;


Προφανώς κάποιος που ξέρει θα πεί με αναισθησία.
Και αν είναι τέτοια η φύση της αναπηρίας που τα "ελαφριά" υπνωτικά δεν τον πιάνουν και θέλει ολική ναρκωσή τι γίνεται;
Η απάντηση και από αυτούς που ξέρουν αλλά και από αυτούς δεν ξέρουν αλλά θα μάθουν ειναι
ΠΛΗΡΩΣΕ και αν δεν έχεις δεν πειράζει να βρείς!

Μέρες τώρα προσπαθούμε να βρούμε λύση για να γίνει μια εξέταση ( μαγνητική τομογραφία εγκεφάλου) που χρειάζεται ολική αναισθησία , στα δημόσια νοσοκομεία είναι μάλλον ανοησία να πάς να ρωτήσεις αν μπορούν να την κάνουν , πρέπει να ρωτήσεις πρώτα αν έχουν !
Ιδιώτες λοιπόν !! μια χαρά να ξεμπερδευουμε εύκολα και γρήγορα .
Πάς λοιπόν μέσα από μια λίστα που σου έχουν δώσει από το ασφαλιστικό σου ταμείο και ρωτάς ΜΠΟΡΕΙΤΕ;
Μπορούμε σου απαντούν όχι όλοι αλλά ξέρετε το αναισθησιολόγο θα τον πληρώσετε εσείς !!
Πόσο;
ρωτάς ο αφελής...
όσο θα ειναι και η συνταξη μετα το ΔΝΤ σου απαντούν !!
Τόσο φτηνά λες εσύ γιατί σαν ψιλιασμένος που είσαι και έχεις ακούσει και τον Αυτιά το πρωί έχεις μάθει ότι πλέον η συνταξη θα είναι σαν τα προνιακά επιδόματα
Αντε και τα έχεις ΑΝΤΕ και έχεις καλούς φίλους καμμιά Γιαγιά που φυλάει από την συνταξη για να εχει << άμα της τύχει κάτι>> ΑΝΤΕ λέω ..... άμα δεν έχεις ούτε και αυτούς τι κάνεις ;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΞΕΙ ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΧΤΙ ΣΟΥ .ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ

Δευτέρα 14 Ιουνίου 2010

Αγωνιστές με αναπηρία στο πλευρό του δημάρχου Ελληνικού

απο την e στήλη της "ελευθεροτυπίας" του Α. Σκορδίλη


Με δημόσια ανακοίνωσή τους, 17 πολίτες με αναπηρία εκφράζουν την αμέριστη συμπαράστασή τους στον αγώνα των κατοίκων του Ελληνικού για την μη συνένωση του δήμου τους με τον δήμο Αργυρούπολης (βλ. σχέδιο Καλλικράτης) , που έχει κορυφωθεί τις τελευταίες εβδομάδες με την εξελισσόμενη απεργία πείνας του δημάρχου Χρήστου Κορτζίδη.

Το ειδικό αναβατόριο στην απελευθερωμένη από τους καταπατητές   επιχειρηματίες παραλία Ελληνικού Το ειδικό αναβατόριο στην απελευθερωμένη από τους καταπατητές επιχειρηματίες παραλία Ελληνικού Το ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο του κειμένου συμπαράστασης, έχει να κάνει με το σκεπτικό του. Οι 17 πολίτες με αναπηρία που υπογράφουν, εκτιμούν ότι η ελεύθερη και ανεμπόδιστη πρόσβαση όλων των πολιτών (εξ’ ορισμού περιλαμβανομένων των πολιτών με αναπηρία) στο αγαθό της θάλασσας που είναι προϊόν της βούλησης της δημοτικής αρχής να δημιουργήσει υποδομές προσβασιμότητας στην παραλία Ελληνικού, οφείλει να εμπνέει όλους τους αγωνιζόμενους για ελευθερίες ανθρώπους. Πόσο μάλλον όταν η κοινωνική εξίσωση “ελευθερία σημαίνει και προσβασιμότητα” , συστηματικά παραβιάζεται από τους λοιπούς - υποκείμενους σε φανερές και αφανείς εξαρτήσεις δήμους της χώρας μας.

συνέχεια στο "κόντρα στο ρεύμα"

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Ελέυθεροι με <<περιοριστικούς όρους>> οι δολοφόνοι του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ


ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ



Το γράμμα της δασκάλας του Αλέξανδρου


Της Λινας Γιανναρου

Για τον Αλέξανδρο ήταν η «κυρία Βιργινία». Για εκείνην ένας μαθητής. Οταν σε μια στιγμή της 6ης Δεκεμβρίου του 2008 η μοίρα και μια σφαίρα τα ’φεραν μια 15χρονη ζωή να λήξει τόσο πρόωρα, η «κυρία» έγινε μητέρα, έγινε φίλη, έγινε συμμαθήτρια, έγινε η πατρίδα η ίδια. Κι έπιασε να γράφει. Να γράφει χωρίς σταματημό ένα γράμμα που μόνο πριν από λίγες μέρες τόλμησε να στείλει στη μητέρα του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, Τζίνα Τσαλικιάν. Που με τη σειρά της έπιασε να διαβάζει μια μέρα καθ’ οδόν προς την Αμφισσα για μια δίκη που μοιάζει να μην έχει τελειωμό...

«Συγγνώμη καλέ μου...»

«Η μοίρα το έφερε –έγραφε η δασκάλα– να συναντήσω αυτό το γλυκύτατο πλάσμα σε μια τρυφερή ηλικία και να μοιραστώ μαζί του στιγμές όμορφες, δύσκολες, χαρούμενες, αληθινές. Να δω το χαμόγελό του, να αφουγκραστώ την καρδιά του. (...) Συγγνώμη καλέ μου Αλέξανδρε για όλες εκείνες τις φορές που σε μάλωσα γιατί δεν έγραφες σωστά το “κ”, συγγνώμη γιατί τόσο σε πίεσα να έχεις ένα καθαρό και τακτοποιημένο τετράδιο, συγγνώμη για όλες τις στιγμές που, θέλοντας να σου περάσω τη γνώση, ήμουν αυστηρή και ανυποχώρητη, που στόχευα τόσο πολύ στο –έτσι κι αλλιώς έξυπνο– μυαλουδάκι σου, συγγνώμη για εκείνες τις φορές που η καρδιά σου και ό,τι αυτή πολύτιμο κουβαλούσε περνούσε σε δεύτερη μοίρα μπροστά στον απόλυτο στόχο: “να μάθεις σωστά”».

Γράφοντας, άρχισε να απευθύνεται σε όλους τους μαθητές της: «Συγγνώμη παιδί μου, κάθε μαθητή και μαθήτριά μου, για όλες εκείνες τις άχαρες στιγμές που το μυαλό γίνεται ο αποκλειστικός στόχος, που οι παλμοί της καρδιάς, η επαφή, το συναίσθημα ατονούν και χάνονται μέσα στο ισοπεδωτικό χωνευτήρι του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Συγγνώμη που σε βομβαρδίζω με θεωρίες και λόγια όταν στην πράξη τίποτα δεν κάνω για να φτιάξω την κοινωνία μας καλύτερη, ώστε να έχω να σου παραδώσω ένα κομματάκι ελπίδας, εκείνης της ελπίδας που βρίσκω στο βλέμμα σου όταν τολμώ να σε κοιτάξω κατάματα. Αυτής της ελπίδας το φως κρατάει το φυλαχτό και μην το σπαταλάς ανώφελα. Αναψε μια μικρή φωτιά και ζέστανε τον παγωμένο από τη βία, την οργή και τη θλίψη κόσμο μας. Μην αφήσεις το σκοτάδι να μας πνίξει. Τούτες τις μέρες ψάξε και βρες την αληθινή χαρά μέσα σου, εκείνη που πηγάζει από την αγάπη, τη συντροφικότητα, το μοίρασμα και μην υποκύψεις στις σειρήνες της χαλασμένης από το χρήμα κοινωνίας μας. Κάνε δώρο στους γύρω σου αυτή την αλήθεια της ψυχής σου, μήπως και ο κόσμος ζεστάνει λίγο, μήπως αποκτήσει λίγη ανθρωπιά...». Για να καταλήξει: «Κι εγώ ένα πράγμα σου υπόσχομαι: πως θα προσπαθώ από ’δω και πέρα να βάζω πρώτα απ’ όλα στόχο την καρδιά, την τρυφερή και ανήσυχη εφηβική σου καρδιά...».

Η κ. Τσαλικιάν κρατάει το γράμμα αυτό συνεχώς κοντά της. Παρηγοριά ότι κάποιοι «ακόμα θυμούνται». Και πόσο συγκλονιστικό γύρισμα της μοίρας, η κυρία Βιργινία να γεννήσει το δεύτερο παιδί της στις 6 Δεκεμβρίου 2009...


Αφήστε κάτω το παιδί




Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Μια πολύ καλή ταινία μικρού μήκους





Βραβεία:

Καλύτερη ταινία μικρού μήκους στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους,
Καλύτερη ταινία μικρού μήκους στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Πάτρα και ειδικό βραβείο,
Ειδική Μνεία στο Πεσκάρα Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους,
Ειδική Μνεία στην Νάουσα Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους,
Silber Metal στο Φεστιβάλ der Nationen,
Silber Metal στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Des Nightkommerziellen Films

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Συγκέντρωση έξω από την ισραηλινή πρεσβεία την Παρασκευή 28/5 ώρα 7μ.μ

http://digitalship.shiptogaza.gr/




Ένα Καράβι Για Τη Γάζα | ShipToGaza.gr


Τα πλοία της πρωτοβουλίας «Ενα Καράβι για τη Γάζα» κατευθύνονται στο σημείο συνάντησης με τα υπόλοιπα πλοία του Στόλου της Ελευθερίας, πλέοντας στα ανατολικά της Μεσογείου. Το κράτος του Ισραήλ δηλώνει ανοιχτά ότι θα επιτεθεί στα πλοία. Εν όψει της συνάντησης των πλοίων με το ισραηλινό πολεμικό ναυτικό καλούμε όλες και όλους σε συγκέντρωση έξω από την ισραηλινή πρεσβεία την Παρασκευή 28/5 ώρα 7μ.μ. προκειμένου να:

  • διατρανώσουμε την οργή μας ενάντια στις απειλές του ισραηλινού κράτους


  • εκφράσουμε τη συμπαράστασή και την αλληλεγγύη μας στους συντρόφους που βρίσκονται στα πλοία


  • ενώσουμε τις φωνές μας μαζί με τους χιλιάδες πολίτες από όλον τον κόσμο ώστε τα πλοία να φτάσουν στον προορισμό τους και να σπάσουν την πολιορκία την Γάζας

Αλληλεγγύη στον λαό της Παλαιστίνης που μάχεται για την ανεξαρτησία και ελευθερία του.
Να σπάσει τώρα η πολιορκία της Γάζας.