Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

ΣΤΗ ΣΜΥΡΝΗ ΛΕΛΑ, ΗΡΩ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ...

Διάβαζα τα καμώματα της Κουβελοπαρέας του ΔΗ."ΑΡΙ"ού, στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές.
Στην Αθήνα στήριξη τού εκλεκτού τού ΠΑΣΟΚ!!!
Στη Χίο στήριξη του εκλεκτού της ΝΔ και των οικονομικών συμφερόντων (και παράλληλα "άδειασμα" του σημαντικότερου αυτοδιοικητικού τους παράγοντα)
Και έπεται και η υπόλοιπη Ελλάδα. Στό ίδιο μοτίβο! Όπου φυσά ο άνεμος του δικομματισμού! Μην έχετε καμμία αμφιβολία! Το μόνο "πολιτικό" κριτήριο είναι ο φόβος απώλειας των (κλεμένων απο τον ΣΥΡΙΖΑ) εδρών, των ΛεβεντοΨαριανών)!

Πως λοιπόν να μήν μας έρθει στο μυαλό το υπέροχο "Αμαρτωλό", της Γαλάτειας Καζαντζάκη!
Λες και γράφτηκε για αυτό τον συγκεκριμένο λόγο!


Στη Σμύρνη Λέλα, Ηρω στη Σαλλονίκη
στο Βόλο Κατινίτσα έναν καιρό...

Τώρα στα Βούρλα με φωνάζουν Νίκη...
Ο τόπος μου ποιός ήταν; Ποιοί οι δικοί μου;
Αν ξέρω, ανάθεμά με!
Σπίτι, πατρίδα μου έχω τα μπορντέλα...
'Ως κι οι αθώοι χρόνοι οι παιδικοί μου
θολές σβησμένες ζωγραφιές
κι είναι αδειανό σεντούκι η θύμησή μου!


Το σήμερα χειρότερο απ’ το χτες
και τ’ αύριο απ’ το σήμερα θε νάναι...
Φιλιά από στόματα άγνωστα, βρισιές
κι οι πολισμάνοι να με τραβολογάνε...
Γλέντια, καβγάδες ώς να φέξει,
αρρώστιες, αμφιθέατρο του Συγγρού
κι ενέσεις 606.
Πνιγμένου καραβιού σάπιο σανίδι
όλη η ζωή μου του χαμού...
Μ’ από την κόλασή μου στο φωνάζω:
εικόνα σου είμαι, Κοινωνία, και σου μοιάζω.

απο το ΟΠΕΡΑ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: