Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα μπρός πίσω ολοταχώς

Η εθνική συνομοσπονδία ατόμων με αναπηρίες είχε εξαγγείλη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο εργασίας για σήμερα Τρίτη 20 Ιουλίου , και συνέβη το εξής .


Την αναστολή της προγραμματισμένης για την Τρίτη 20 Ιουλίου παράστασης διαμαρτυρίας μπροστά απο το υπουργείο εργασίας αποφάσισε η εθνική συνομοσπονδία ατόμων με αναπηρία.

Σύμφωνα με την ενημέρωση της συνομοσπονδίας, η αναστολή αποφασίστηκε κατόπιν της διαβεβαίωσης του υπουργού Α. Λοβέρδου ότι στο αμέσως προσεχές διάστημα θα συναντηθεί με την ηγεσία του αναπηρικού κινήματος και θα συζητήσει την ατζέντα αιτημάτων της. Επί της ουσίας, δεν πρόκειται περί αναστολής αλλά αναβολής μέχρι την επικείμενη συνάντηση με τον υπουργό εργασίας.

Από την άλλη, το γεγονός ότι μιά απλή υπουργική διαβεβαίωση χωρίς χρονοδιάγραμμα και χωρίς έμπρακτες δεσμεύσεις για παρεμβάσεις υπέρ των ΑμεΑ απεδείχθη αρκετή για να ανασταλεί μιά αποφασισμένη παράσταση διαμαρτυρίας, δημιουργεί μάλλον συζητήσιμες πολιτικές εντυπώσεις.

Μετά έχουμε άδικο που μιλάμε για το ξεπούλημα των αναπηροπατέρων . ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

.....μέρα αναστάσιμη ....

.....Κάποια ξημερώματα σε μακρύ τραπέζι
θάρθουν να καθίσουνε μάνες και παιδιά
μέρα αναστάσιμη κι ο λαός θα παίζει
τα πολλά τραγούδια του για τη λευτεριά



για να αρχισει ο κοσμος να γελα
πρεπει να χυθει πολυ δακρυ ακομη

Αϊσα - Ένα εντεκάχρονο κορίτσι που μάχεται . . . . .Αϊσα - Με τα δικά της λόγια:
«Το όνομά μου είναι Αϊσα. Είμαι 11 χρονών.
Ζω στο χωριό Κόμπα στο Νίγηρα.
Μου έκαναν κλειτοριδεκτομή όταν ήμουν 5 ετών. Δεν θυμάμαι πολλά, αλλά ξέρω ότι έγινε εδώ στο χωριό μας.
Αυτό που θυμάμαι, είναι όταν στη μικρή μου αδελφή, τη Φατιμά έκαναν το ίδιο.

Ήταν πριν από 3 χρόνια. Την ξεγέλασαν μετά το σχολείο να πάει στα λαγκάδια, μακριά από το χωριό. Όταν γύρισε, έκλαιγε. Έτρεχε αίμα στα πόδια της. Ήμουν πολύ λυπημένη.
Κατάλαβα τι είχε συμβεί.

Ρώτησα τη μητέρα μου γιατί το έκαναν αυτό στη Φατιμά. Της είπα πως ήταν κακό για τα κορίτσια.

Μου είπε "Ήταν πάντα στις παραδόσεις μας, ακόμα και πριν να γεννηθώ εγώ."
Αμέσως μετά τη Φατιμά ήταν η σειρά της ξαδέλφης μου Αλίμα. Και αυτή ήταν 7 χρονών.

Ήξερε τι ήθελαν να της κάνουν. Προσπάθησε να ξεφύγει, να τρέξει. Αλλά την έπιασαν έτσι και αλλιώς. Δε σταμάτησε να αιμορραγεί όλη τη μέρα.

Το ίδιο βράδυ λ…

η Ιστορία γράφεται πάντα με Αίμα . Carlo Giuliani 20/7/2001 Genova

Τα μάτια μισάνοιχτα, μία τεράστια κηλίδα αίμα, κατακόκκινη, να πλαισιώνει το γερμένο στο πλάι και στην άσφαλτο κεφάλι, σαν σκοτεινό φωτοστέφανο. Η ηλικία του 19 χρονών...
Το όνομα του  Garlo Giuliani ........ Διαδηλωτής ενάντια στους G8  GENOVA 2001

Ξεκινήσαμε από τον Πειραιά την Τετάρτη  18/7/2001 , αν θυμάμαι καλά , με πούλμαν μια ομάδα συντρόφων από το ΚΚΕ για να πάρουμε μέρος στην διαδήλωση ενάντια στους G8 στην Γένοβα .
Πάτρα - Αγκώνα το πρωί της Πέμπτης  στο λιμάνι  της Αγκώνα.


 Στο λιμάνι της Αγκώνα εκατοντάδες Καραμπινιέροι περιπολικά  μας υποδέχτηκαν όπως έπρεπε, στο πλοίο μαζί μας εκατοντάδες Σύντροφοι και Συναγωνιστές από όλη την Ελλάδα ταξιδεύσαμε μαζί για να πάρουμε μέρος στην διαδήλωση .
Γράφει ο Ριζοσπάστης στην πρώτη σελίδα την άλλη μέρα: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΙΦΛΊΚΙ ΤΟΥ Γ8 Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ

Η υποδοχή  "καταπληκτική" μόλις πατήσαμε το πόδι μας στη γη , έπρεπε να περάσουμε ανάμεσα από μια σειρά καραμπινιέρους οι οποίοι δεν μας πέρναγαν από έλεγχο , μάλιστα εμένα με κρατούσαν …