Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

τι δεν καταλαβαίνεις ;


Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012
Με λένε Μαρία Δασκαλάκη και είμαι 8 χρονών, πηγαίνω στο 5ο Δημοτικό σχολείο Περάματος. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί δε βάζετε σχολικά λεωφορεία για τα παιδιά. Πως θα πάνε τα παιδιά στο σχολείο τους άμα δεν έχουν λεφτά για τα εισιτήρια , άραγε όταν εγώ πάω Γυμνάσιο πως θα πηγαίν

ω;
Στο σχολείο μου υπάρχουν παιδιά που δεν έχουν να φάνε , σε λίγο καιρό που θα κάνει κρύο άραγε θα μας βάλουν πετρέλαιο;
Δε θέλω να κρυώνω στο σχολείο, ούτε οι συμμαθητές μου να πεινάνε.
Είμαι πολύ μικρή για να κάνω κάτι για όλα αυτά , κάντε εσείς που μπορείτε.
ΨΩΜΙ – ΠΑΙΔΕΙΑ – ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Αυριο 18/10 έχει πανεργατική απεργία , επειδή έχω βαρεθεί να βάζω καλέσματα και αφίσες που καλούν στις απεργίες σήμερα ένα γράμμα απο μια οκτάχρονη απο το Πέραμα.
Τα υπόλοιπα δικά σας ότι καταλαβαίνει ο καθένας και η καθεμιά σας ας κάνει .

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πιστεύεις ότι θα συγκινηθεί κανείς απο όλα αυτά;
Πιστεύεις Κώστα ότι δεν καταλαβαίνουν τι τους περιμένει όλους αυτούς που κάθονται και περιμένουν .
Είναι οι γνωστοί που λένε πάντα ότι - όλοι τους ίδιοι είναι , ότι όλοι τρώνε και θα φάνε ξανά - και τα ίδια μια ζωή .
Μήπβς πρεπει τελικά να κάτσουμε αντί να πηγαίνουμε σε πορείες και απεργίες να διαβάσουμε πρώτα κανένα βιβλίο ;
Που ξέρεις μπορεί να μας έρθει η ιδέα!