κάθε μέρα 80 χιλιόμετρα πάνω - κάτω θα σκωτοθούμε γιατί το θέλουν αυτοί απο κάτω ......
μαθητής σχολείου απο τον Παύλο Μελά
ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΒΡΟΥ
Οι καθηγητές του Γυμνασίου Γάβρου Καστοριάς θέλουμε να ευχαριστήσουμε την Υπουργό Παιδείας και την Περιφερειακή Διευθύντρια κα Ζυγούρη για το λουκέτο που βάζουν επιτέλους στο κακό σχολείο μας που δεν προσφέρει στα παιδιά τα αναμενόμενα.
Έχει καμία σημασία που το σχολείο μας έχει τον πληρέστερο υλικοτεχνικό εξοπλισμό με σύγχρονους υπολογιστές, διαδραστικούς πίνακες, το γρηγορότερο internet στο νομό, το πιο ολοκληρωμένο και κυρίως ενεργό εργαστήριο φυσικών επιστημών, αίθουσα καλλιτεχνικών και αίθουσα τεχνολογίας;
Έχει καμία σημασία που το σχολείο μας είναι δυσπρόσιτο στην παραμεθόριο και σε υψόμετρο με παιδιά που πλέον θα έχουν τη χαρά να σηκώνονται από τα χαράματα για να περιμένουν το λεωφορείο μέσα στις πιο ακραίες για την Ελλάδα θερμοκρασίες για να ταξιδέψουν από τον Άνω Μελά στο Μανιάκι μέσα από έναν δρόμο που η τροχαία χαρακτηρίζει κατά λέξη σε έκθεσή της «εξαιρετικά επικίνδυνο», με 25 τροχαία ατυχήματα το 2010, με συνεχή κίνηση βαρέων οχημάτων προς Αλβανία, με παγετό σε σχεδόν καθημερινή βάση το χειμώνα, με κατολισθήσεις που κλείνουν κάθε τόσο τον δρόμο για να γίνουν χωματουργικά έργα και λύση δεν έχει δοθεί ακόμη;
Φυσικά και ΟΧΙ!. Τι σημασία έχουν αυτά μπροστά στο παραδεισένιο εκπαιδευτικό σύστημα που θα απολαύσουν οι μαθητές στο Νέο Σχολείο Μανιάκων!
Επειδή τα κριτήρια είναι καθαρά παιδαγωγικά θέλουμε πραγματικά να καταγγείλουμε την κατάφορη αδικία απέναντι στους μαθητές άλλων σχολείων όπως του Γυμνασίου Νεστορίου που τα λίγα παιδιά που έχει και ενώ βρίσκονται πιο κοντά στο Γυμνάσιο Μεσοποταμίας από ότι το δικό μας στο Μανιάκι θα χάσουν τα εξαιρετικά προνόμια που θα απολαύσουν τα δικά μας παιδιά. Γιατί να υπάρχουν τέτοιες ανισότητες; Λάβαμε την απάντηση… Τα ΕΞΟΔΑ για την μεταφορά αυτών των μαθητών θα βαρύνουν τον Δήμο Νεστορίου και αυτό είναι κάτι που δεν ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ.
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
5 σχόλια:
γιατί να απαντήσουν φίλε μου ;
δεν τους ενδιαφέρει αν αυτά τα παιδιά στα σύνορα με την Αλβανία μάθουν γράμματα , μάλλον κάνω λάθος τους ενδιαφέρει να μην μάθουν γράμματα να μείνουν εκεί τσόμπανηδες να φυλάν τα πρόβατα .
Τι τους κοιτάμε ρε παιδιά ;
Αυτό που φαίνετε είναι ότι φοβούνται πολύ τις αντιδράσεις που θα υπάρξουν στην παρέλαση την 25ηΜαρτίου να μην τους αφήσουμε σε χλωρό κλαδί .
ΟΛΟΙ ΜΕ ΜΑΥΡΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ
Είναι αναγκαίο να συντονίσουμε τις σκόρπιες κινητοποιήσεις ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολείων. Μαζί με τους δασκάλους του Πειραιά, μαζί με την ΕΛΜΕ, μαζί με συλλόγους γονέων δημοτικών και γυμνασίων και λυκείων που συγχωνεύονται, μαζί με 15μελή συμβούλια, όποιος κινείται ενάντια στις συγχωνεύσεις και στο στοίβαγμα των μαθητών σε μεγάλα τμήματα να ενωθεί σε ένα μεγάλο μέτωπο, με συντονισμό και διάρκεια, πάνω σε 3 στόχους: Καμία συγχώνευση, όχι σε 27άρια, 28άρια, 30άρια, έκτακτη κρατική επιχορήγηση στις σχολικές επιτροπές.
• Είναι αναγκαίο στις συγχωνεύσεις των σχολείων να προχωρήσει ο συντονισμός και να προχωρήσουμε σε αναβαθμισμένες μορφές πάλης. Να κλείσουν τα σχολεία από ένα ενωμένο μέτωπο παιδείας για να μην κλείσουν από την κυβέρνηση μια για πάντα! Αναβαθμισμένες μορφές πάλης να δούμε και για την υποχρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών. Να δούμε μορφές «δεν πληρώνω», μαζικά από τα σχολεία που πνίγονται οικονομικά!
Να προχωρήσουμε:
Σε κοινές κινητοποιήσεις και συντονισμό συλλόγων γονέων, δασκάλων καθηγητών, μαθητών, φορέων στον Πειραιά για την οργάνωση και κλιμάκωση του αγώνα. Όλοι στην σύσκεψη συντονισμού που καλεί την Τετάρτη 23/03 η ΕΛΜΕ Πειραιά στο Ζάννειο!
Όλοι, όλες, την Παρασκευή 23 Μάρτη στις 12.30, στις συγκεντρώσεις!
Αγώνας διαρκείας για να ανατρέψουμε τα σχέδια κυβέρνησης, ΕΕ-ΔΝΤ στην παιδεία!
Αγώνας διαρκείας για για μια πολιτική, οικονομική, κοινωνική διέξοδο της χώρας, για ένα μέτωπο που θα συμβάλλει σε έναν ξεσηκωμό για να φύγουν η τρόικα, η κυβέρνηση και το μνημόνιο, για έναν διαφορετικό κοινωνικό, πολιτικό και οικονομικό δρόμο!
Δημοσίευση σχολίου